Elgiganten

Skærmbillede 2015-08-12 11.11.05

 

Virksomhedsbeskrivelse
Elgiganten er en dansk varehuskæde indenfor forbrugerelektronik og hårde/hvidevarer. Elgiganten har mere end 29 varehuse landet over samt en webshop beliggende på siden elgiganten.dk. Elgiganten A/S er en del af Elkjøp-koncernen, som sælger forbrugerelektronik og elektriske husholdningsapparater.

Virksomheden lover

  • Sporing af forsendelser
  • 14 dages returret
  • Flere muligheder for fragtpriser – se dem her
  • Finansieringsløsninger
  • Miljøvenlige produkter

Besøg dem her

Elgiganten
2.1 Point i alt
19 Anmeldelser
Tilføj din anmeldelse
Service
1.5
Pris
3.4
Samlet vurdering
1.5
42 Anmeldelser
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Tilføj din anmeldelse
  1. Jeg købte en Iphone 5 for 1 år siden. For 3 uger siden stoppede kamerat med at fungere, så jeg sendte den til reparation i Elgiganten i Fields, med den overbevisning, at de ville enten foretage en reparation eller en ombytning. 14 dage senere (med en gl. Nokia som lånetelefon), fik jeg min telefon tilbage igen, men butikken nægtede at gøre noget, da de havde fundet et klistermærke i telefonen, så de mente den havde været udsat for uautoriseret værksted.

    1. Jeg har aldrig haft min telefon til uautoriseret værksted (hvorfor i alverden betale penge for at få min telefon repareret, når jeg har reklamationsret?)
    2. Hvis jeg så havde, kan de ikke nægte reparation, alene med den begrundelse, når det ikke har gjort anden skade, end et påsat klistermærke.

    Telefonen var pre-owned, så den er jo sammensat af andre dele som DE har foretaget, ikke mig.

    Sagen er nu på vej i Forbrugerklagenævnet, og jeg vil på det groveste advare folk mod at købe en varer i Elgiganten. Tænk, hvis varen gik i stykker, og de så fandt et klistermærke, så får du den ikke repareret!

    Dårlig, dårlig, dårlige service. Jeg føler mig så skamfuldt behandlet, uanset om jeg så har talt med medarbejder/chefer i butikken eller Kundeservice, som intet har foretaget sig, andet end at bede mig vente eller give lorten videre. Under al kritik. Jeg vil ikke smide flere kroner efter deres forretning.

  2. samme situation står jeg i…her er der dog tale om et tv hvor ci slottet var i stykker ved ibrugtagning jeg har også sagen i forbrugernævnet 🙁

  3. 1.3
    Service
    0
    Pris
    70
    Samlet vurdering
    10

    an det virkelig være rigtigt at en computer sendes til reparation 3 gange med den samme fejl før man overvejer at give kunden en erstatnings computer ? Ja, det kan det åbenbart! Samtidig skal det lige siges at computeren samlet har ligget på værksted i mere end 42 dage siden køb. (Det burde jeg få en kompensation for!!)
    Blev købt sidst i Januar med henblik på min søns eksamen. Har fået skiftet LCD under begge reparationer. Afhentede den i går efter 28 dage på værksted hvor samme fejl som ved første blev konstateret og udbedret. Virker ikke på trods af at Motherboard er skiftet og LCD er skiftet igen. Virker ikke som om at den er blevet testet inden den er blever returneret til butikken. Skal man virkelig holdes som gidsel hos Elgiganten. hvad skal der bevises her 3. gang den skal sendes til reparation?? Hvilken computer skal min søn så benytte sig af imens i skal konstatere at det er den samme fejl igen??? Eller i skal måske konstatere at det er en ny fejl. Så træder der jo en ny intern regel i kraft så i får muligheden for at den skal sendes ind en 4. gang før i overvejer at udlevere en ny computer!!
    Nu starter min søn i skole på mandag. Han havde ikke sin computer under eksamen og nu får han heller ikke sin computer med til første skoledag. Hvad er det for en behandling at give sine kunder?? Det her er simpelthen det ringeste jeg nogensinde har oplevet. Det kan i bare ikke være bekendt!!

    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  4. 1
    Service
    10
    Pris
    50
    Samlet vurdering
    0

    Dårlig vejledning i butikken – man kan klart mærke at de får løn for salg og ikke service.

    Dårlig betjening ved reklamation. Både af enkelte medarbejdere og mellemledere. De tager dog telefonen relativt hurtigt.

    Dårlig dokumentation i form af beskeder om modtagelse, reparation og tilbagelevering.

    Fordele: Nemt at handle hos dem da de har et stort udvalg
    Ulemper: Dårlig vejledning i butikken(kan klart mærke at de får løn for salg og ikke service) Dårlig betjening ved reklamation. Både af enkelte medarbejdere og mellem ledere. Dårlig dokumentation i form af beskeder om modtagelse, reparation og tilbagelevering.
    Helpful(1) Unhelpful(0)You have already voted this
  5. 1.5
    Service
    10
    Pris
    70
    Samlet vurdering
    10

    Kører tit forgæves efter varer i Holbæk butikken. Selvom de står på lager på deres hjemmeside, har de tit ikke varen alligevel når man står i butikken. Spild af min tid og brændstof til bil osv. Elgigantens lagerstaus på deres hjemmeside er stærkt utroværdig og ikke brugbar!

    Fordele: Pris
    Ulemper: Lager styring
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  6. 0.3
    Service
    10
    Pris
    10
    Samlet vurdering
    0

    Skulle bytte en julegave i dag, d. 2. Januar. Med forlydende om fuld returret ved fremvisning af kvittering, ubrudt emballage osv. osv. der stod tilmed på kvitteringen, at den kunne byttes til og med 24. Januar. Men det var så pludselig et helt andet og uofficielt regelsæt der gjorde sig gældende, hvoraf ekspedienten påstod, at det kun var de første 14 dage efter købet at kontanter kunne tilbagebetales. Varen var dog købt d. 22. Dec. Så regne kan de heller ikke finde ud af. De kunne til gengæld lige akkurat overskue, at lave et tilgodebevis, hvis altså jeg liiige ville lade mig registrere og udlevere personlige oplysninger som mit navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse.

    Har sjældent oplevet så dårlig, ignorant og arrogant betjening nogen steder før. Så kan kun fraråde andre at handle i nogle af deres butikker.

    Fordele: Ingen
    Ulemper: Exceptionel dårlig service og vildledende bytteregler.
    Helpful(1) Unhelpful(1)You have already voted this
  7. 5
    Service
    100
    Pris
    100
    Samlet vurdering
    100

    hurtig lev og god pris

    Fordele: pris
    Ulemper: ingen
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  8. 0.15
    Service
    0
    Pris
    10
    Samlet vurdering
    0

    I bought a laptop at Fona, which was later taken over by El-giganten.
    The first time I brought in the device for service was 20/6/2016 (blue screen, device not starting), after problem returning on the 29/8/2016 and again 20/1/2017. The problem is always the same and the first two times the seller changed the mother board, even though I requested if I could receive the money back. According to the consumer guidelines the seller shouldn’t have more then three times on attempting to solve the problem. This is the third time, on the top of which, the computer has been at the service for 6 weeks now. I have insisted to the seller that I wish to receive the money back, however the seller has ignored this and insisted on repairing the device. Despite insisting on this, the device has now been at the service for 6 weeks (exceeding the companies own guidelines of 3 weeks) and I keep receiving messages that it will be repaired “as soon as possible”.

    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  9. mage til luderbutik! weekendtilbud!!! så bliver man lokket på en 86 km køretur efter en restvare bærbar, når man så har betalt og lige skal stå i kø en gang mere i vareudleveringen. kommer de ud med fuldstændig smadret ridset gammel lortebærbar. alt de ansatte er i stand til er at sige de ikke kan gøre noget….. tak for at bruge min søndag og tømme min bil for brændstof for ikke en skid! hvor svært er det at skrive det er en ridset gammel demo? det forudsætter selvfølgelig man grundlæggende er ærlig, måske der problemet ligger. det er sgu godt der er masser af alternativer til at handle hos elgiganten.

  10. 0.5
    Service
    10
    Pris
    10
    Samlet vurdering
    10

    Telefonens AUX receiver gik i stykker efter 3 måneder, men de ville ikke reperere det fordi der var en flænge i skærmen. Jeg blev bedt om enten at betale knap 4000kr for en ny skærm eller 310kr for at få telefonen tilbage(alternativt kunne jeg også betale 310kr for ikke at få telefonen tilbage).

    Fordele: De havde telefonen på lager.
    Ulemper: -nægtede at reperere telefon.
    Helpful(1) Unhelpful(0)You have already voted this
  11. Ordre blev afgivet aften den 15.juni via elgigantens webshop uden problemer og også modtaget i Svendborg.
    Ved afhentning i Svendborg eftermiddag den 16.juni kunne det ses at laptop havde været pakket ud (originalpakken var åbnet og tapet sammen igen).
    Ved forespørgsel svarede ekspedienten at den var “sat op” fra afdelingen i Svendborg.

    Ved gentagne forspørgselser kom det frem at:
    1) Batteriet var skiftet
    2) Varen var en reklamationsvare

    Dette blev IKKE oplyst pr automatik fra Elgigantens side.

    Kan det passe at Elgigangen sælger allerede solgte vare (tilbagetaget som reklamation) som ny?

    Ved klagen i butikken efterfølgende kunne ekspedient kun finde en dyrere Laptop (nyere HP model til 4000kr) men på trods af fejlen fra Elgigantens side kunne de ikke give et bedre tilbud

  12. 0.3
    Service
    10
    Pris
    0
    Samlet vurdering
    10

    This should not be the way of customer service.

    I have ordered a Huawei Y5 II from Elgiganten online. But, I haven’t got any confirmation of buying so I called them to send me the confirmation and they promised me to send, which I never get. Then, waiting after a week, I called them again to know the status of delivery.
    Surprise…Surprise….the reply from customer service is like these: ” We don’t have it on our online shop. Do you want your money back or Would you like to find any substitute?”
    What the hell you think? I order again, wait one more week and call gain to know the status ……..

    What a bad customer service.

    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  13. Jeg var inde og aflevere 2 iPhones for 3 uger siden, der var sket samme skade med begge telefoner, og jeg har aflevere samme tidspunkt. der går så 2 uger og jeg får den ene tilbage, og det var en helt ny telefon det var ikke den gamle, så jeg skulle vente 2 uger på en ny telefon? det lyder ikke logisk.
    Nu er der så gået 3 uger og har stadig ikke hørt noget om den anden telefon. jeg skriver ind til dem og jeg får forskelligt svar fra hver enkelt person, den ene skriver du får noget nyt af vide imorgen, den anden skriver du får mobilen i løbet af denne uge og den tredje siger du får den i løbet af næste uge, hvilket betyder vi godt kan komme op på en måneds vente tid??? der kommer hellere aldrig noget ny på status af min service. jeg venter stadig på svar fra min telefon, men utrolig en lang ventetid.

  14. 0.5
    Service
    10
    Pris
    10
    Samlet vurdering
    10

    EL-giganten
    Ordrenummer: 71120548 / x6yx796

    Kan man på sin hjemmeside og dermed alverdens prisdatabaser sætte en vare til salg under betegnelsen “restparti” og ikke med et eneste ord nævne at der reelt er tale om en “demovare” med bl.a. skader, ridser og måske hardwareproblemer som konsekvens af lang tid som udstillings- og afprøvningsmodel i butikken?
    Det kan EL-giganten desværre!
    Havde i deres elektroniske annonce set en Sony Experia XZ Titan mobiltelefon til en fornuftig pris. Eneste kommentar der adskilte denne beskrivelse fra alle andre var ordet “restparti” og at den kun kunne købes via Collect@store i Herlev. Bestilte den straks og fik en hurtig besked om at den skulle hentes i Herlev indenfor 48 timer.
    Så langt så godt. Kørte til Herlev søndag på vej til arbejdet. Først ventede jeg i ca. 25 minutter i Collect@store mens den søde salgsmedarbejder forsøgte at finde min bestilling. Vendte tilbage og sagde at han måtte opgive, men at jeg skulle gå til kassen i selve butikken og snakke med dem om sagen.
    Her undrede en ny salgsmedarbejder sig også over sagen, da et elektronisk opslag viste at mobilen skulle ligge klar til mig. Blev herefter henvist videre til afdelingen for mobiltelefoner.
    Her var der en del kø, men endelig blev det min tur. Også her måtte 2 salgsmedarbejdere i første omgang undre sig, men pludselig gik der et lys op for den ene. Der var ganske enkelt tale om en demomobil og de lå et helt andet sted. Samtid fik jeg noget chokeret oplyst, at der var tale om en Demoudgave og jeg kunne forvente en mobil med præg af udstilling – men at jeg selvfølgelig var velkommen til at se mobilen.
    Burde nok være gået i protest over en så åbenlys falsk markedsføring, men valgte dog at se mobilen. Det viste sig at den bl.a. havde en ret tydelig ridse midt på skærmen. Nu tilbød salgsmedarbejderen så at butikkens Knowhowservice kunne kontrollere hardwaren, da man tidligere havde haft problemer med Sonys udstillingsmodeller.
    Derfor gik turen nu videre til Knowhowservice og her ville man bl.a. lave en opdatering. Fint nok, men nu havde jeg brugt over 1 time og havde bl.a. måtte ringe til min arbejdsplads, dybt beklage situationen og at jeg ville komme for sent. Derfor aftalte jeg med Knowhowservice at de ordnede telefonen og jeg så kunne hente den dagen efter. Det krævede bare at jeg gik tilbage til mobilafdelingen og fik ordnet papirerne. Her fik jeg så at vide, at det var den salgsmedarbejder jeg havde talt med i starten som skulle ordne sagen. Desværre var vedkommende optaget af andre kunder, så endnu en lang ventetid. Da jeg så tillige blev sprunget over i køen hoppede min kæde endelig af. Nu var det ganske enkelt blevet for grotesk. Skulle bare afhente en mobil som var købt via hjemmesiden og nu havde jeg tilbragt ca. 1 1/2 time i butikken og det i selskab med en dyr og skadet demo-mobiltelefon.
    At min frustration på dette tidspunkt gik lidt ud over de salgsmedarbejdere som var i nærheden beklager jeg dybt. Faktisk gjorde de hver især det ok, men der manglede nogen med et overordnet ansvar og især overblik.
    Den pris som mobilen stod til på hjemmesiden var kr. 2.995. En kontrol på nettet viser at denne pris er ca. 400 kr. under det man kan købe samme mobil til på danske hjemmesider og ca. 500 kr. mindre end normalprisen er i EL-giganten. Finder det faktisk utrolig umoralsk at forsøge at sælge en brugt og skadet mobil på den facon og så til den pris.
    Sammenfatning af min utilfredshed:
    – Falsk markedsføring at opreklamere og sælge en mobiltelefon som “restparti” når der direkte er tale om en brugt og skadet demostrationsmodel.
    -At man skal bruge små 2 timer på at afhente en vare som man via Collect@store har fået meddelelse om er klar til afhentning.
    -At man p.g.a. urimelig ventetid bliver tvunget til at komme for sent på arbejde og dermed mister en timeløn.
    -At man bliver ufrivillig kastebold mellem så mange salgsmedarbejdere.
    -At man ikke bliver tilbudt en eller anden form for kompensation for en oplevelse som denne.
    Nu skal jeg så hente mobilen i morgen. Har ikke rigtig lyst, men desværre er den betalt. Syntes ærlig talt en ny mobil til samme pris eller en ordentlig økonomisk kompensation vil være fair, men kender jeg EL-giganten ret skal jeg nok bare være glad hvis de kan finde den.
    Er faktisk meget vred og skuffet – derfor Dette til advarsel for jer, der evt. lader sig lokke af EL-gigantens gode tilbud. Vær på vagt.

    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  15. ALDRIG MERE ELGIGANTEN!!!
    Vi har lagt rigitg mange penge i denne butik, men nu er det slut.
    Meget dårlig service efter voresTV adskillige gange har været til reparation inden for garantiperioden. Sidste gang dog lige overskredet, men med samme fejl, som stadig ikke er lavet. Nu forlanger de 2.300 kr. for at få det lavet. Samtidig påpeger de, det er tænd/sluk funktionen, der er noget galt med, men det er sendt ind for en hyletone. Denne tone kunne medarbejderen hos Elgiganten sagtens høre… Vi er uforstående overfor dette forløb, men ET er sikkert: ALDRIG MERE KØB AF TV OG ANDRE STORE TING I DISSE BUTIKKER…
    Denne sag bliver sendt til Forbrugerklagenævnet, da dette er under al kritik!

  16. 0.3
    Service
    0
    Pris
    20
    Samlet vurdering
    0

    Jeg har købt en Lexmark S415 printer i Elgiganten. Da jeg skulle købe nye farvepatroner fortalte de i forretningen, at dem førte de ikke mere. Så de kunne ikke hjælpe mig.
    Der er jo ikke meget ved at købe en printer, som man ikke kan få farvepatroner til.
    Det er rigtig dårlig service. Sælgeren oplyste, at disse printere normalt kun holdt i 2 år. Jeg kunne måske købe nogle hvis jeg kom forbi i Jylland ???

    Fordele: Ingen
    Ulemper: Ubrugelig printer
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  17. Den Dårligste service kan man før i hele landet. Jeg købt en Macbook pro den 26-02-2018 en uge siden Herlev big Center computeren vil ikke starte op,og jeg for ikke lov at returnere ellere ombyt til en anden computer Hold jeg væk-forvent ikke hjælp med defekte produkter.

  18. Jeg var i el-giganten den 7.o3.2018 i…
    Jeg var i el-giganten den 7.o3.2018 i Kolding og købe en bærbar computer…Min svigersøn Jesper Breum som arbejder i el-giganten anbefalede en til mig og den købte jeg for kr 3.799,-…..(Mrk. Lenovo ideapad 320)
    Jeg så den så på tilbud til 2999kr i deres avis som gælder fra den 26.03.2018…..Jeg har pakket den ud men ikke fået startet den op så jeg ringede til min svigersøn og sagde at jeg ikke havde startet den op og om jeg kunne få de 800kr tilbage….Han sagde jeg skulle ringe til kundeservice og det gjorde jeg…..Kundeservice sagde at det kunne de desværre ikke gøre noget ved da den er mere end 14dage (i dag 16dage og ubrugt) gammel…..Jeg fortalte ham at jeg havde pakket den ud af kassen men ikke havde gjort yderligere endnu…..Ham i kundeservice sagde jeg skulle gå tilbage til min svigersøn og bede ham om at tale med sin chef om det……Jeg ringede derefter til min svigersøn, men han vil ikke gå til chefen…..Det skal jeg selv gøre for det har ikke noget med ham at gøre….Hvis man køber en vare et sted og der er noget man vil spørge om går man da tilbage til den man har købt den af….Simpelthen utrolig dårlig kundeservice….Hvis jeg går til chefen selv får jeg da ikke noget ud af det for han sagde i kundeservice at det er ham jeg har købt den af der skal gå til sin chef…..venlig hilsen Anker Birk

  19. Elgigantenten hvis man kan give minus stjerner ville jeg gøre det.
    Købte en opvaskemaskine Gram i februar md. 2018 3 uger efter virkede den ikke.
    Ved henvendelse til Elgiganten Glostrup hvor maskinen var købt oplyste man at jeg skulle rette henv. til Gram.
    Gram sendte en teknikker som konstaterede at der var vand i bundkaret teknikeren mente at det var en feljl fra min side og at jeg burde have vippet maskinen og tømt den for vand.
    Da jeg ikke havde gjort det skulle jeg betale for udkald. Dette nægtede jeg under henvisning til at maskinen var 3 uger gammel og jeg forventede at maskinen selv skulle gøre dette.
    Herefter fungerede maskinen i 3 mdr- hvorpå samme problem opstod igen.
    Ved henvendelse påny nægtede man at komme ud igen, da jeg ikke ville betale for første udkald. jeg havde iøvrigt ikke modtaget nogen regning.
    Efter nogen argumentation kom endnu en teknikker fra Gram – El kontrol han kunne påyny konstatere vand i bundkaret, men som tidligere ikke finde årsagen hertil.
    Efter kontakt til Forbrugerrådet og råd herfra valgte jeg at stille Elgiganten til ansvar.
    De indhentede rapport fra El kontrol hvoraf det fremgår at de ikke kan finde fejl på maskinen- og menete det måtte skyldes problemer ved afløbet.
    Efter mange mail og tlf. kontakt med Elgiganten lykkedes det at få en medarbejder i tale Mike Hedegaard endelig var der en der lyttede- vi aftalte at jeg rekvirede en VVS og hvis denne konstaterede at afløbet var ok ville de betale for VVS arbejde.
    Herefter sendte jeg regningen til Elgiganten, nu havde de noget at å videre med i forhold til Gram-
    Hvad skete der Elgiganten nægtede at betale regningen. Efter nogle dage kom de dog på andre tanker og betalte da jeg havde en skriftlig aftale.
    Efterfølgende har det ikke været muligt at opnå forlig med Elgiganten og de forholder sig ikke til konklusionen fra VVS om at der ikke er noget galt med mit afløb,
    Jeg syntes at det er helt utroligt at et firma som Elgigenten behandler deres kunder på den måde.
    Jeg har selvfølgelig gået videre med klagen til forbugerklagenævnet men desværre kan desværre kan der gå et år inden sagen bliver afgjort.
    Det er måden Elgiganten behandler kunderne på-

  20. 3.5
    Service
    60
    Pris
    80
    Samlet vurdering
    70

    Jeg har for nylig købt en Bosch opvaskemaskine online hos Elgiganten, hvilket i det store hele var en meget positiv oplevelse.

    Fordele: - Stort udvalg indenfor hårde hvidevarer - Nem bestilling/check-out på hjemmesiden - God pris ift. konkurrenter - Der blev kun lovet levering til fortorvskanten, men fragtmanden var så sød at sætte opvaskemaskinen helt ind i garagen
    Ulemper: - Den oprindeligt lovede leveringsdato blev udskudt et par uger
    Helpful(0) Unhelpful(1)You have already voted this
  21. Keg har købt en tablet for et år siden, jeg blev overtalt til at tegne forskring af personelet hvor jeg fik vide at hvis den gik i stykker så vil de give mig en ny, jeg behøvede ikke ringe til forskring skulle bare aflevere den i butikken, idag går jeg til elgigant får vide at jeg skal afleveret den til reparation , føler mig dum nu jeg har betalt for forskring for samme pris som tabletten værdi , nu den er sendt til reparation, jeg kunne jo købe en hel ny for de penge, de er fuld er løgn … vil aldrig nogensinde handle fra elgigant igen

  22. Har købt køl/frys med levering af 2 mand, der kom kun 1, som nåede at lave buler og ridser 2 steder i lågen til fryseren. Ringede straks til giganten som lovede at der kom tekniker og skiftede lågen fra Samsung. Her 3 uger efter er der ikke sket noget som helst, har været i kontakt med giganten mange gange, men der sker intet. De lover og lover ,vorherre bevares. Ekspedienten var direkte fræk og virkede helt ligeglad. Nu kører vi den sag til forbrugerrådet og så må vi anmelde giganten på alle medier, som den usle virksomhed De er. Hold jer langt væk fra den virksomhed, de snyder deres kunder. De fuskede også med fakturaen vedr. aktuel pris på varen, sådan er De.
    Aldrig mere giganten

  23. 0.5
    Service
    10
    Pris
    10
    Samlet vurdering
    10

    Dårlig service!!
    Mine forældre har købt et fjernsyn i Elgiganten og man kan ikke skifte kanalerne. De bestiller en reparation med afhentning, da det er for tungt at slæbe ind i butikken. Herefter bliver det sendt til Infocare værksted i Sverige. Der kan de ikke finde fejlen og fjernsynet sendes retur. Fejlen er der fortsat, men derudover kommer en regning på reparation, da man ikke kunne finde fejlen. Jeg har lige talt med deres kundeservice, som fortæller at det er fuldstændig efter bogen. Mine forældre kan nu vælge mellem at betale regningen for ingenting og leve med et fjernsyn, der ikke duer ordentligt, bestille en ny reparationsafhentning og få en ny regning hvis der fortsat ikke kan findes nogen fejl, eller selv at slæbe det ind i butikken i Fields.
    Der er ikke den mulighed, at man fra Elgiganten side sender en reparatør ud til kunderne.
    Jeg er ærgerlig på mine forældres vegne og mener at dette er utrolig dårlig kundeservice.
    Pengene vil de gerne tage imod, men som kunde er man sekundær. Absolut ikke anbefalelsesværdig butik.

    Fordele: Ingen
    Ulemper: Dårlig service og ingen forståelse for købers situation.
    Helpful(0) Unhelpful(1)You have already voted this
  24. ! minut service udviklede sig til julehjælp 200kr Det er ikke i orden

  25. 1.5
    Service
    0
    Pris
    60
    Samlet vurdering
    30

    Jeg har haft problemer med min Huawei p20. Den har dannet misfarvning på skærmen og nu er der sådan at jeg for 3 gang sender den til reparation med den samme fejl og det samme gælder min kones telefon det er 2 gang også med samme fejl samme telefon så når der tale om samme fejl burde de sige til kunden som er mig at de kunne tilbyde mig en anden mobil. Men nej de sender den til rep. Det er sku ikke i orden at man skal udsættes for sådan noget. er meget utilfreds.

    Fordele: En god forretning
    Ulemper: Dårlig service
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  26. 2
    Service
    20
    Pris
    100
    Samlet vurdering
    0

    Tusinde tak for dårlig service Kolding afd 🤮🤮hvem fanden gider købe et produkt hvor imbalagen er gået i stykker under håndtering, uden at få checket om indholdet har taget skade. service medarbejderen sagde der var 30 dages bytteret og det var deres politik ikke at åbne emballagen for at checke ej heller på kundens opfordring. Så slipper jeg også for at bruge flere timer for at komme forgæves til jeres forretning igen 😡😡 kommer aldrig til at købe eller anbefale nogen at købe noget hos jer, tag jer sammen. Godt der er andre som sælger de samme ting som jer 😊

    Helpful(1) Unhelpful(0)You have already voted this
  27. 0.15
    Service
    0
    Pris
    10
    Samlet vurdering
    0

    Elgiganten i Skejby har det dårligste service ved ikke engang hvor jeg skal starte hver medarbejder siger hver sin ting min iPhone xr som var 2 måneder gammel gik ned efter opdatering får den så til service og får den ombyttet men de tog imod den med panser glas bagpå og foran når jeg får min telefon tilbage og beder om at få panser glas så nægter de nej der ikke vores service så siger jeg okay så skriv her med underskrift at du ikke har udleveret dem til mig og de nægter så vil jeg gerne tale med deres chef istedet for de henter chefen så kommer der en invandre som virkelig er flabet og han hæver stemmen så med normal virkning høver jeg også og han siger så du skal ikke hæve stemme og jeg siger jeg snakker som jeg vil så længe du ikke har respekt for mig det fører så til at der kommer en vagt
    Og det med køb nu og betal om 9 mdr har de ikke spørg på pas nu på der ude

    Fordele: Ingen fordele
    Ulemper: Kun ulemper
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  28. Svar
    Rene Gundel Nielsen december 19, 2019 at 9:17 pm
    0.5
    Service
    0
    Pris
    30
    Samlet vurdering
    0

    Hej Elgiganten
    Jeg må nok sige jeg i dag blev skuffet efter jeg havde besøgt Elgiganten på Nørrebro KBH nu for 5 gang med en laptop der var defekt.
    Jeg købte laptoppen i outlet i Elgigantens webshop d. 31/7 2019. Min datter på 10 år havde selv sparet op i næsten et år, og havde lagt sin opsparing sammen med de penge hun fik i fødselsdagsgave.
    Min datter er 10 år hun har tålmodigt ventet nu i 4 måneder på sin computer, den har været til reparation nu 4 gange. Hver gang vi har fået den tilbage har den haft den samme fejl. Den kan i ikke starte op igen efter et par dage.
    Vi har været tålmodige og håbet at det nok skulle blive fikset til sidst.
    I dag får jeg at vide at det er bedst at bytte den, den beslutning tager vi sammen. Det er helt okay, men jeg synes måske det var lidt sent i processen.
    Jeg fortæller dem at vi købte den i outlet og det var et godt tilbud, som vi valgte fordi min datter gerne vil spille computerspil eller game som hun siger.
    Det er gamer computer, som til prisen var et godt tilbud og derfor købte vi den. Vi får et tilgodebevis og får besked på at gå ind og lave en aftale med en medarbejder i butikken. Så vi kunne finde en computer som, svarede til den vi havde købt.
    Vi købte en lettere brugt og jeg fortale at det ville selvfølgelig være tilfredse med, bare den havde de samme specifikationer. Der blev fundet en laptop, som ikke havde den samme styrke og som kostede ca. 300 kroner mere. Så spurgte jeg om Elgiganten ville acceptere at dække den ekstra udgift til denne computer og jeg fik et nej.
    Jeg må ærligt talt sige, der blev jeg faktisk mere skuffet end jeg har været i lang tid.
    Vi købte en computer for 4 måneder siden og har brugt mindst 16 timer på at aflevere, og hente en laptop som aldrig virkede. Min datters opsparing og ønskede om en laptop er ikke blevet opfyldt eller brugt. Jeres medarbejder kunne på ingen måde hjælpe. Jeg har aldrig fået så dårlig kundeservice og jeg vil på ingen måde acceptere at min datters sparepenge og glæde skal ødelægges af et inkompetent firma, som overhoved ikke forstår at løse en situation, med en kunde som tålmodigt har ventet i 4 måneder.
    At Elgiganten ikke kan se at denne situation er dybt urimelig og uretfærdig og bare siger, det er vores regler.

    Jeg er studerende og har ikke lige 300 kroner så hun kan få sig en laptop hun kan game på. Nu har E-giganten tilbageført pengene til mit kort fordi vi ikke kunne blive enige, jeg talte pænt jeg var høflig og prøvede at forklare. Men de sagde det kunne de ikke gøre noget ved, jeg måtte gå ind og købe en anden, ingen kompensation eller hjælp overhoved.

    Jeg har altid handlet i Elgiganten og det har min familie også, vi er en stor familie og vi har alle lagt penge i den gave og vi er alle skuffede.

    Hvis Elgiganten tror det er en god deal at løse det her på den måde, så tro om igen, i taber en stor familie og ingen i vores familie vil nogensinde handle i jeres butik. Alle et utroligt skuffede, men desværre kan vi ikke købe gaven i julen fordi vi første for pengene på mit betalingskort tilbage efter jul. Øv øv. Så inge gamercomputer i julen.

    jeg synes faktisk, at Elgiganten skal tage sig lidt sammen og løse det her på en ordentlig måde, og gøre en pige på 10 år glad.

    Ordrenummer:MP40079619
    Ordre dato:31.07.19

    Mvh René Nielsen
    Færdiguddannet 30 januar 2020
    Digital Konceptudvikler indenfor SEO og digital marketing

    Helpful(1) Unhelpful(0)You have already voted this
  29. Need to find effective online promotion that has no per click costs and will get you new customers fast? I apologize for sending you this message on your contact form but actually that’s exactly where I wanted to make my point. We can send your promotional message to websites via their contact pages just like you’re reading this ad right now. You can target by keyword or just fire off mass blasts to websites in any country you choose. So let’s assume you’re looking to blast a message to all the plumbing companies in the US, we’ll scrape websites for only those and post your ad text to them. As long as you’re promoting something that’s relevant to that business category then you’ll get an amazing response!

    Send a reply to ethan3646hug@gmail.com to get info and prices

  30. En træls oplevelse
    Jeg var i går inden i Elgiganten i Herning, hvor jeg købte en iPhone.
    Medarbejderen i butikken spørger mig om jeg vil have panserglas på min telefon og informere mig om, at hvis jeg vælger at gøre det nu, kan han tilbyde mig det gratis. Hvilket ja takker ja til.
    Jeg finder også et cover jeg gerne vil have med.
    Jeg går op til kassen, får mit panserglas sat på, betaler og køre hjem.
    Da jeg kommer hjem fortryder jeg modellen på det cover jeg har købt.
    I dag køre jeg så ind i Elgiganten for at refundere coveret jeg købte i går.
    Inde i Elgiganten, for jeg af vide, det ikke er muligt, at få hele beløbet refunderet, da jeg jo købte en pakkeløsning med gratis opsættelse af panserglas.
    Hvilket undre mig, da jeg ikke er blevet oplyst om, at min returer frafalder af coveret, ved gratis påsættelse af panser glas.
    Vi har altid været gode kunder i Elgiganten, men med denne trælse oplevelse blev den sidste i Elgiganten.

  31. Dårlig service

    Jeg køber et trådløs headset i Elgiganten Nørrebro men finder ud af at pakken er tom imens jeg har travlt og skal nå en færge. Så jeg ringer ind til dem og de siger at jeg kan tage til Viby elgiganten og det gør jeg selvfølgelig idet jeg spørger om jeg kan få en kompensation fordi jeg har brugt så meget tid og kørsel på det. Jeg får et svar at sådan noget gør vi ikke i Elgigianten, men før det sagde hans kollega at jeg godt kunne, og at de vil finde ud af noget rabat eller kompensation. Jeg har været kunde i så mange år, men bliver decideret smidt ud af butikken, når jeg fortæller hvordan jeg plejer at blive behandlet godt. Vi som firma har handlet for flere 1000 kr. her, men det er sidste gang for mig, og alle jeg kender at vi handler i Elgiganten. Jeg gik direkte over vejen og ind i Power og fik den samme være 200 kr. billigere, takket være jeres medarbejder Lasse. 

  32. 0.65
    Service
    20
    Pris
    0
    Samlet vurdering
    20

    Jeg syntes næsten historien skal høres fra start; jeg skulle bestille en arbejds mobil hjem fra en af deres butikker, og efter jeg har ventet 20 minutter i telefon kø fik jeg endelig fat i en medarbejder. Han ringede lidt rundt og fandt min mobil, så var den på vej mod mig. Dagen efter ringer de til mig igen, siger mobilen pludselig er defekt og var en demo.. der var det hele galt, jeg tager det som det er og spørger efter om de kan sende mine penge tilbage, den klare de siger de. Dagen efter igen ringer de mig op og siger det kan de ikke lige gøre fordi det var besværligt, yada yada.. De kunne lige sende et gavekort til mig med beløbet så jeg kunne gå ned og få pengene i en butik, der var jeg ved at være små sur. Nå men jeg går ned i butikken, og trækker et nummer, efter en god halv times tid, er jeg endnu ikke blevet ekspederet, og ender simpelthen med at gå, da jeg ser der stadig er 5 numre foran mig og ikke spilde mere tid på hvad i bund og grund har været en fejl fra deres side, man skulle tro de ikke har nogen ansatte til at tage sig af kunderne. Det går bare sløvt for sig i den butik, kunderne er ihvertfald ikke i centrum. Og jeg har stadig ikke fået mine penge, hvis jeg altså nogensinde får dem at se igen. Amatør biks.

    Fordele: Flinke mennesker der sidder bag telefonerne
    Ulemper: Spiiiiild af liv
    Helpful(1) Unhelpful(0)You have already voted this
  33. Svar
    Anne Marie Martens juni 15, 2020 at 3:13 pm

    De skylder mig penge for tilbage leveret vare. Jeg håber de sender pengene retur ellers må man jo gå videre med det.😡🤬

  34. Jeg bestiller d. 8. juni 2020 et Fossil Carlyle HR Gen. 5 smartwatch 44 mm. Rustfrit stål (smoke) via Elgigantens kundeservice, som skulle bruges mandag d. 22. Juni 2020 – fordi uret kun var på lager i Viborg. Herved bliver jeg lovet at jeg vil modtage uret i god tid inden jeg skal bruge det. Jeg betaler via et ”payment link” og pengene bliver trukket fra min konto i sammen sekund. Jeg modtager dog ingen bekræftelse på mit køb, hvilket jeg finder mærkeligt. Jeg ringer derfor et par dage senere, til jeres kundeservice igen, for at høre hvor langt det er og om det er en fejl at jeg ingen ordrebekræftelse har modtaget. Jeg bliver her lovet at det nok skal komme rigeligt tid inden det skal bruges og at ordrebekræftelsen vil blive sendt når varehuset har sendt varen. Dét tager jeg for gode varer og venter på at få mere afvide.

    Jeg ringer igen en uge senere og får det samme afvide. D. 17 er jeg inde i butikken i Aalborg for at få konkrete svar på hvor uret bliver af. Her får jeg afvide at det står som ikke betalt, og jeg har ikke andet end min konto til at bevise at jeg rent faktisk har betalt for et produkt. Kvinden i butikken ringer til Viborg og beder dem sende den med det samme. Jeg modtager uret d. 19. Juni 2020 (så ikke så pisse god tid inden det skal bruges, hvis jeg skal sige det selv.)

    Dét ur jeg modtager er ikke nyt:

    – Kassen selve uret er i, har ikke nogen form for emballage uden om så låget flapper åben da jeg tager æsken ud.
    – Uret er fuldstændig smurt ind i fedtfingre.
    – Beskyttelsesklistermærket der skal forhindre smuds og andet for at sætte sig på skærmen, hopper af da jeg åbner kassen, og det er fyldt med snask og støv nedenunder.
    – Lign. Klistermærke der skal beskytte censoren under urskiven, sidder slet ikke på censoren, men ligger løst i kassen.

    Ergo har jeg modtaget et brugt ur men betalt for et nyt.

    Jeg vælger derfor at få pengene tilbage lørdag d. 20. juni 2020 – Altså 2 dage inden jeg skulle aflevere det til min kæreste som blev færdig med hans kandidat.

    Grundet jeres (Viborg afdelingens) inkompetence og dovenskab står jeg mandag uden en gave. Det er simpelthen under alt kritik. At i har en afdeling der simpelthen er for sløsede i deres arbejde, ville jeg nok gøre noget ved, hvis det var mig. Synes ærligt ikke det kan passe at i er så stor en kæde men ikke kan administrere en simpel ordre, og man skal alt det her tapanakkel igennem.

    Jeg handler ikke i Elgiganten igen, da dette ikke er første gang det sker. Og vil helt sikkert råde alle andre fra at gøre det samme.

  35. Første gang oplever så dårlig service. Vores kaffemaskine, som kostede 10 000 var i reparation 3 gang. Sidste gang den var der 4 uger, så fik vi besked at den far fået transport skade. Og vi skal betale for at reparere den. Nu betaler de selv, med de ved det ikke hvor lang tid tage det…
    De gider ikke ombytte den til den ny maskine.
    Elgiganten er ligeglade med dine rettigheder, de har sine agne regler under reklamation.
    Denne sag bliver sendt til Forbrugerklagenævnet.

  36. Terrible service at store in Aarhus. Seller lied about a laptop, its specs, chassis and weren’t generally helpful. We needed to search online to refute all the wrong information given. Anyone more naive would’ve bought a product sold as something else. Instead of admitting to not knowing the specifics of a product the seller improvised details to push a sale, which is dispicable. Don’t buy anything here unless you know exactly what you’re doing.

  37. Magen til dårlig service skal man lede længe efter!!! Har nu i 1,5 mdr stået UDEN opvaskemaskine, den var kun 4 mdr gammel da den meldte fejl. Den er både købt, leveret OG monteret af ElGiganten. Har haft tekniker besøg 2 gange og den virker stadig ikke. ElGiganten fralægger sig ethvert ansvar og siger jeg selv skal kontakte producenten direkte. Det er, denne gang, nu 14 dage siden jeg gjorde det, og har stadig ikke hverken haft tekniker besøg eller fået tilsagn om en ny opvaskemaskine da den jeg har købt tydeligvis er DEFEKT!!! Aller helst ønsker jeg bare mine penge retur nu!! Det kan simpelthen Ikke være rigtigt!

  38. Svar
    Jenny Panayotova juli 25, 2020 at 9:54 am

    En skam at man skal give en stjerne, for El Giganten fortjener nul!
    Jeg bestilte 4 hvidevarer på nettet den 01.05 med levering den 10.06. Da jeg ikke fik leveret varerne den 10.06, kontaktede jeg kundeservice. Der fik jeg at vide at ordren eksisterer ikke og at jeg skal til nærmeste butik for at bestille igen. De har glemt at godkende min ordre, så det forsvandt af deres system ☹️Jeg mødte fysisk i EG Aalborg 12.06 og efter 4 timer i butikken, var min ordre på plads med levering den 18.06. Desværre den 18.06 fik jeg opkald fra EG leverandør at de kan ikke levere den aftalte dag. Senere på dagen fik jeg leveret kun pyroliseovn. Resten af ordren var stadigt på leveringsafdelingen. Efter det var jeg i kontakt flere gange med EG kundeservice over telefonen. Jeg fik i alt 6 😱 leveringsdatoer i løbet af 20 dage, hvor jeg skal blive hjemme og vente på levering. Hvidevarerne aldrigt nåede min adresse. EGs kundeservice har ikke styr på levering og lever ikke op til hvad de lover! Jeg er ansat hos en virksomhed hvor jeg flere gange var nødt til at aflyse aftaler fordi jeg skal vente levering derhjemme. Jeg lavede også flere gange aftaler med elektriker og VVS på montage af hvidevarer som jeg var pga manglende levering, nødt til at aflyse. Det har været en meget dårligt oplevelse hvor jeg tabte penge fordi jeg brugte i alt 6 dage på at vente på levering. Jeg kunne også ikke bruge køkkenet for at lave mad som betyder extra udgifter på take away mad. Efter 6 mislykkede leveringer, jeg annulerede mit køb. Kundeservisen har flere gange sagt at jeg vil få kompensation- jeg fik ingenting! Jeg bestilte hvidevarer fra en anden butik med næstedagslevering😊 Jeg har sendt klage til El Giganten 2 uger siden, men har ikke fået svar ☹️ Vil aldrig købe fra El Giganten igen!!!

  39. 0.5
    Service
    10
    Pris
    10
    Samlet vurdering
    10

    Elgiganten kan absolut ikke anbefales! Har haft en reklamationssag på et ur siden primo juni, som efter mange henvendelser til kundeservice (hver gang med Ca. 25 minutters ventetid), lykkedes det endeligt at finde en løsning i fredags, mere end 2 mdr. efter indlevering. Jeg blev ringet op fra Horsens afdelingen, som med glæde kunne fortælle, at der ligger et nyt ur til mig, jeg kunne bare hente det. Det gjorde jeg så i dag. Desværre vidste ingen noget om det, ej heller den kompensation jeg blev lovet. Uret havde de ikke, men jeg blev tilbudt et andet, som var brugt! Dybt frustreret gik jeg derfra uden ur og uden den lovede kompensstion, men dog med pengene retur. Som den gode kunde jeg er, forsøgte jeg at ringe til deres kundeservice for at give dem mulighed for at lære af sagen og rette op på den. Efter Ca 20 min. Ventetid, fik jeg at vide, at jeg kunne sende en mail 🙈Fedt, at de praler så meget med deres gode service😡😡

    Fordele: Ingen
    Ulemper: Elgiganten kan absolut ikke anbefales! Har haft en reklamationssag på et ur siden primo juni, som efter mange henvendelser til kundeservice (hver gang med Ca. 25 minutters ventetid), lykkedes det endeligt at finde en løsning i fredags, mere end 2 mdr. efter indlevering. Jeg blev ringet op fra Horsens afdelingen, som med glæde kunne fortælle, at der ligger et nyt ur til mig, jeg kunne bare hente det. Det gjorde jeg så i dag. Desværre vidste ingen noget om det, ej heller den kompensation jeg blev lovet. Uret havde de ikke, men jeg blev tilbudt et andet, som var brugt! Dybt frustreret gik jeg derfra uden ur og uden den lovede kompensstion, men dog med pengene retur. Som den gode kunde jeg er, forsøgte jeg at ringe til deres kundeservice for at give dem mulighed for at lære af sagen og rette op på den. Efter Ca 20 min. Ventetid, fik jeg at vide, at jeg kunne sende en mail 🙈Fedt, at de praler så meget med deres gode service😡😡
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  40. 0.5
    Service
    10
    Pris
    10
    Samlet vurdering
    10

    Frygtelig frygtelig kundeservice Åååh! Vi sidder med en ulovlig el installation her stadig 4 uger efter besøg af jeres montør. Og ingen vaskemaskine da han brændt den af da han forsøgt at montere tørretumbleren. Jeg har ringet næsten hver anden dag til kundeservice – og INGEN ved hvad alle de andre har lavet. Der er ingen der har snor i at rede problematikken ud og vi er faktisk dybt i tvivl om ELGIGANTEN er i stand til at løse det.

    Fordele: Ingen
    Ulemper: Der har ikke været andet end ulemper !
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  41. Jeg er trukket 3 gange for en Siemens tørretumbler på mit kreditkort – det er SVINDEL og det er anmeldt til min bank. Jeg kontakter Nets i morgen. Jeg kan først høre fra jer via Kundeservice igen om ca 5 hverdage. Der har kun været bøvl fra dag et med fri fragt – men dette fik jeg så ikke alligevel osv. Beløbet er trukket i oktober og nu bliver der lavet reservationer på mit kreditkort igen her i november den 2/11 og 9/11 skal lige tjekke den 6/11 – det er jo svindel for den samme vare. Trustpilot har fået en anmeldelse og alle steder jeg kan klage gør jeg det for mine sønner bliver 20 i weekenden og jeg skal til kiropraktor i morgen hvordan skal jeg betale når I har reserveret over 6.000,- kr. på mit kort ?? JEG ER ENLIG MOR jeg er ikke millionær og havde jeg været det så var det stadigvæk ikke i orden.

  42. SVINDEL med kreditkort – der er lavet ekstra to hævninger her i november måned til at hensætte via Nets hvor varen er betalt i oktober måned. Man har hensat så jeg ikke kan betale kiropraktor i morgen tidligt samt mine sønners 20 års fødselsdag går i vasken her på lørdag for jeg kan ikke få svar fra kundeservice før om 5 hverdage. Det er svindel at hæve mere end én gang for en vare man kan ikke trækkes 3 gange – så jeg har bedt jer om at hente tørretumbleren igen. Først blev jeg lovet fri fragt – så fik jeg det ikke alligevel, måtte køre tre gange til Elgiganten Kolding og fik så IKKE fri fragt medmindre jeg ville vente en måned til medio november for at kunne få varen. Har været så meget skod fra start til slut – hold jer fra internet shop Elgiganten og især Elgiganten Kolding afd. ellers hav kontanter med. I bliver anmeldt i morgen vedr. kreditkort svindel lige talt med min bank.

Anmeld virksomheden

Dine samlede point