Harald Nyborg

Skærmbillede 2015-08-06 13.39.52

Virksomhedsbeskrivelse
Harald Nyborg er et byggemarked, som slår sig på altid at have lave priser. Byggemarkedet Harald Ny org har både en webshop samt flere fysiske butikker/byggemarkeder. Hos Harald Nyborg kan du købe forbrugsvarer inden for områder som:

  • Bil/auto
  • Værktøj
  • Byggeri
  • Maling
  • Belysning
  • Elektronik
  • Have
  • Sport
  • Bolig

Virksomheden lover

  • PRIS GARANTI
  • Altid lave priser
  • Afbetaling uden renter
  • Samme lave priser i alle Harald Nyborgs butikker
  • 29 butikker
  • Levering fra 19 kr.

 

Besøg dem her

Harald Nyborg
3.5 Point i alt
10 Anmeldelser
Tilføj din anmeldelse
Service
3.0
Pris
4.9
Samlet vurdering
2.8
12 Anmeldelser
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Tilføj din anmeldelse
  1. Svar
    Luciano Bellacci august 8, 2015 at 11:02 am
    0.5
    Service
    10
    Pris
    10
    samlede vurdering
    10

    Jeg har, i maj måned, købt en græsslåmaskine. Det viser sig, at den 5 uger senere går skævt på det ene hjul. Jeg tager derfor over med den og den bliver sendt til rep. OK, men efter mere end 3 uger henvender jeg mig igen og kræver mine penge tilbage. Det har jeg mulighed for, da forbrugerrådet anser de 3 uger for, at være en for lang raperationstid. Det vil Harald Nyborg dog ikke gå med til, og giver mig istedet en ny maskine. Fair nok, jeg godtager. Da jeg kommer hjem med denne viser det sig, at der er samme problem, og jeg kører derfor tilbage med maskinen. Medarbejderen som betjente mig i første omgang vil ikke tale med mig igen og henviser til sin kollega. Da han efter 20 min. ankommer, går vi ud for at tilse maskinen. Vi snakker frem og tilbage og medarbejderen kommer frem til (med sig selv) at han vil give mig en ny maskine igen. Selvom mit ønske endnu engang lyder på en annullering af købet. Medarbejderen finder en “ny” maskine frem. Dvs. han finder en maskine, som ikke er i emballage, og som har mangler ift. den første maskine. Det er, efter medarbejderens udsagn, helt normalt, at maskinerne ikke er ens. Okay. Næste step er så, at denne maskine allerede fra start har et x’et hjul. Igen påpeger medarbejderen, at det er ganske normalt, og at jeg skal købe en langt dyrere maskine, hvis jeg vil undgå skæve hjul. På trods af denne normalitet afviser jeg at modtage maskine og siger, at jeg gerne vil have, at de sender den ødelagte til raperation. Nu kan jeg så vente 3 uger (hvis ikke mere) og historien kan gentage sig… Hvorfor er det, at i ikke vælger at annullere mit køb, når det nu viser sig, at være det samme problem 2 gange, og at mig og ADANO S511V-X bare ikke er skabt til hinanden?

    Helpful(14) Unhelpful(1)You have already voted this
  2. 4.65
    Service
    100
    Pris
    90
    Samlet vurdering
    90

    Ualmindelig fin behandling ved returvarer

    Fordele: Billige priser God service Venlig betjening
    Ulemper: Ingen af betydning
    Helpful(1) Unhelpful(0)You have already voted this
  3. Svar
    Christian-Ole Jensen juli 15, 2016 at 6:29 am
    0.5
    Service
    10
    Pris
    10
    Samlet vurdering
    10

    Har aldrig oplevet så ringe service før, som jeg gjorde hos harald nyborg i odense!

    Fordele: absolut ingen
    Ulemper: alt: betjening, personale, priser, kvalitet, reklamationsmuligheder, service!
    Helpful(1) Unhelpful(2)You have already voted this
  4. 1.65
    Service
    10
    Pris
    60
    Samlet vurdering
    30

    Jeg har i mange år, købt rigtig mange ting, hos H N uden problemer. Denne gang, har jeg købt et rejse fortelt, nyt telt fuld pris, så langt så godt. Efter opsætning første gang, bliver det regnvejr, efter 3 timer også inde i teltet, som sælges til vandsøjletryk på 2000 mm, så derfor forventer man ikke utætheder så hurtigt!!!
    Ved besøg i butikken, efter hjemkomst, belæres jeg om at et telt skal imprægneres, hvor står det? jeg er kunde, ikke altvidende. Ekspedienten har meget travlt og kan ikke bruge mere tid på mig, så jeg beder om at tale med chefen, jeg fortæller ham hvad jeg mener om et nyt men utæt telt, han fremviser sine Echo sko og siger at de skal også imprægneres. Jeg ville bare gerne have vidst, at teltet skulle imprægneres før jeg købte det, jeg skal for en god ordens skyld oplyse at chefen tilbød en flaske imprægnering u b, hvis han skulle være rigtig flink mod mig, jeg lod den dog stå i butikken, så kan han være rigtig flink mod en anden.

    Fordele: Normalt god og seriøs betjening.
    Ulemper: Chefens evne til at være fornærmet efter at have forsøgt sig med at være sjov og bagefter fornærmet, men ikke konstruktiv.
    Helpful(1) Unhelpful(1)You have already voted this
  5. 1.15
    Service
    0
    Pris
    70
    Samlet vurdering
    0

    uansvarlighed og ligegyldighed efter tilskadekomst med græsslåmaskine.

    Fordele: Jeg kan egentlig meget godt lide Harald Nyborg. Forretningen er rimelig pæn med mange varer og fornuftige priser - men også med en noget ringere kvalitet.
    Ulemper: Service er næsten ikke eksisterende. Engang imellem kan man være heldig, at finde en der kan vise vej eller svare på enkle spørgsmål. Jeg har netop haft et uheld med en Adamo plæneklipper, hvor jeg fik halvdelen af blommen på min langemand skåret af. Der var en skarp kant oven på maskinen lige der hvor man bruger starteren. Jeg gik ned i butikken og fortalte ejeren om det. Han svarede "hvad jeg havde tænkt mig han skulle gøre ved det". Så sagde jeg, at det var en god idé at tage kontakt til firmaet og sige, at de havde en konstruktion, der kunne foresagde ulykker. Han svarede, at der ikke tidligere var ulykker og han da heller ikke kunne gøre for hvis der var nogen, der savede sig selv i armen eller lagde fingeren ind under græsslåmaskinen, når den kører! Jeg finder det en helt uhørt og uansvarlig håndtering af en ledende medarbejder.
    Helpful(0) Unhelpful(4)You have already voted this
  6. Handler ikke i HN. Servicen- og produkterne, er simpelthen for ringe.

  7. 0.3
    Service
    0
    Pris
    20
    Samlet vurdering
    0

    Jeg stå i kø og vil købe en microovn.Spørger hvor de har dem hen for jeg kunne ikke finde dem i butikken.Jeg skulle bare stille mig over og vente.Så kommer der en med en mircoovn og giver den til dem der stod bag mig i køen.Og de stå slet ikke der hvor varen bliver udleveret.Så spørger jeg om hun ikke har min med også.JAMEN VAR DET TO.Der er bare styr på det.Ja siger jeg og jeg står her og venter også går du lige forbi mig og hen til et par og giver dem den mircoovn.Så jeg stå bare og venter for sjov.Så siger jeg hvad fan er det for noget jeg stå først også giver du den til dem som stå nummer to.Så begynder hun at diskutere med mig om tid og hun kan da hente en mere.Tro du jeg stå her for sjov og venter.Nej så giv mig bare mine penge igen så.Det kan jeg så ikke få lige der,Der kommer en og snakker med mig.Gu gør det da ej.Der kom en og udbetalte mine penge og jeg var lidt oprørt så man begynder næsten også at diskutere med ham også.Så her står man kun og venter og får ikke det man betaler for det giver de sgu bare til andre.Sikker da en føj service der føres der.Snak ordenlig ja men så sør for den service man betaler for.OG DISKUTERE IKKE MED KUNDER.

    Fordele: Er der nogen? Tro det ikke.
    Ulemper: Jamen den butik er da kun til ulemper
    Helpful(0) Unhelpful(4)You have already voted this
  8. Svar
    Tommy Henningsen april 16, 2018 at 1:37 pm
    1.65
    Service
    30
    Pris
    70
    Samlet vurdering
    0

    Bestilte d. 25/3 en palle træpiller, da jeg var ved at løbe tør. Der stod på hjemmesiden, at varen var på lager og der var op til 10 dages levering. De 10 dages levering huede mig ikke rigtigt, men jeg tænkte, at så galt gik det nok ikke, og hvis det gjorde, så kunne jeg hente nogle enkelte sække (min bils bagagerum kan kun rumme 3 sække). Den 5/4 rykkede jeg for pillerne, og fik svaret, at jeg ville få leveret pillerne d. 12. eller 13. april. Leveringstiden var desuden ca. 10 dage. Jeg svarede, at der stod op til 10 dage på hjemmesiden, så ca. 10 dage var en løgn. Jeg fik svaret, at efterspørgslen var enorm. Da jeg spurgte om kompensation, fik jeg at vide, at jeg kunne få 300 kr. Torsdag og fredag gik. Ingen piller. Da jeg igen rykkede, fik jeg at vide, at pillerne ville komme mandag. I dag er det mandag. I morges gik fyret ud på grund af mangel på piller. Der var nogle piller, som hang op ad siden, som jeg kunne banke ned. Fyret kører stadig, men pillerne drysser langsommere og langsommere, og temperaturen i radiatorerne falder. Jeg har ringet til Kundeservice, men de kan tilsyneladende ikke finde ud af, om jeg får pillerne i dag (eller også tør de bare ikke sige, at det gør jeg ikke). Jeg har også ringet til Danske Fragtmænd (som ifølge hjemmesiden kører med godset) og til DSV (som Isabella i kundeservice mente kørte godset). Danske Fragtmænd havde ikke noget gods til mig, og DSV Kører slet ikke den slags gods for Harald Nyborg. Klokken er nu næsten 15.30. Jeg talte sidst med Kundeservice kl. 14.55. De ville ikke give mig navnet på fragtfirmaet eller telefonnummeret, men sagde, at der da stadig var håb. Fragtfirmaet kørte vist til kl. 16. Her kl. 15.30 har jeg lige modtaget en opringning fra Isabella, som sagde, at pillerne ville blive leveret i dag inden kl. 18. Jeg retter lige mit 1-tal for service op til 3.

    Fordele: God kvalitet træpiller til en rimelig pris.
    Ulemper: Har stadig ikke (d.16/4) modtaget pillerne. Jeg bestilte dem d. 25/3. Der er op til 10 hverdages levering. Har fået at vide, at de kommer inden kl. 18. Jeg venter i spænding.
    Helpful(1) Unhelpful(0)You have already voted this
  9. Svar
    Tommy Henningsen april 16, 2018 at 4:32 pm

    Fortsættelse af min tidligere anmeldelse. Så blev min sidste optimisme dræbt. Min tro på mine medmennesker er totalt død. Klokken er nu blevet 18.30. Det lader til at Isabella fra kundeservice blot sagde til mig, at mine træpiller ville ankomme inden 18, for at forhindre mig i at ringe igen. Kundeservice lukkede klokken 17, og jeg har ikke modtaget nogle træpiller. Jeg har været ude for at købe andre steder, men alle har udsolgt. Fyret er løbet tør for piller, så vi ser frem til en kølig nat. Tak, Harald Nyborg. Jeg ville egentlig gerne fjerne mine stjerner for service, men det kan man åbenbart ikke i en 2. anmeldelse.

  10. 2.8
    Service
    50
    Pris
    70
    Samlet vurdering
    50

    Kunderservice er som det skal være. Intet udover det sædvanlige, dog er jeg mere i Harald Nyborg for deres konkurrencedygtige priser.

    Fordele: Gode priser. Høj variation i produkter.
    Ulemper: Kunderservice eksisterer ikke. Man kan kun få hjælp oppe i kassen, og det er sku fint.
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  11. 4
    Service
    80
    Pris
    80
    Samlet vurdering
    80

    Jeg er er altid tilfreds med Harald Nyborg. God service, gode priser, og gode medarbejdere der er opdaterede på de nyeste trends.
    Det var faktisk vores ejendomsmægler i København der i sin tid anbefalede at vi købte vores tag hos Harald Nyborg, og det var vi smadder tilfredse med!

    Fordele: Gode priser, det er vi alle glade for vel
    Ulemper: Det ligger altid sådan nogle mærkelige steder.
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  12. 0.5
    Service
    10
    Pris
    10
    Samlet vurdering
    10

    Jeg er en gør det selv mand af hjerte, men har flere gange måtte gå forgæves hjem fra Harald Nyborg. Slukøret og trist.

    Fordele: Mange varehuse, med et stort udvalg. Priserne er lave nok!
    Ulemper: Udvalget er dårligt, derfor er det lidt ligegyldigt at der er mange varehuse.
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this

Anmeld virksomheden

Dine samlede point