Virksomhedsbeskrivelse
Harald Nyborg er et byggemarked, som slår sig på altid at have lave priser. Byggemarkedet Harald Ny org har både en webshop samt flere fysiske butikker/byggemarkeder. Hos Harald Nyborg kan du købe forbrugsvarer inden for områder som:
- Bil/auto
- Værktøj
- Byggeri
- Maling
- Belysning
- Elektronik
- Have
- Sport
- Bolig
Virksomheden lover
- PRIS GARANTI
- Altid lave priser
- Afbetaling uden renter
- Samme lave priser i alle Harald Nyborgs butikker
- 29 butikker
- Levering fra 19 kr.
Jeg har, i maj måned, købt en græsslåmaskine. Det viser sig, at den 5 uger senere går skævt på det ene hjul. Jeg tager derfor over med den og den bliver sendt til rep. OK, men efter mere end 3 uger henvender jeg mig igen og kræver mine penge tilbage. Det har jeg mulighed for, da forbrugerrådet anser de 3 uger for, at være en for lang raperationstid. Det vil Harald Nyborg dog ikke gå med til, og giver mig istedet en ny maskine. Fair nok, jeg godtager. Da jeg kommer hjem med denne viser det sig, at der er samme problem, og jeg kører derfor tilbage med maskinen. Medarbejderen som betjente mig i første omgang vil ikke tale med mig igen og henviser til sin kollega. Da han efter 20 min. ankommer, går vi ud for at tilse maskinen. Vi snakker frem og tilbage og medarbejderen kommer frem til (med sig selv) at han vil give mig en ny maskine igen. Selvom mit ønske endnu engang lyder på en annullering af købet. Medarbejderen finder en “ny” maskine frem. Dvs. han finder en maskine, som ikke er i emballage, og som har mangler ift. den første maskine. Det er, efter medarbejderens udsagn, helt normalt, at maskinerne ikke er ens. Okay. Næste step er så, at denne maskine allerede fra start har et x’et hjul. Igen påpeger medarbejderen, at det er ganske normalt, og at jeg skal købe en langt dyrere maskine, hvis jeg vil undgå skæve hjul. På trods af denne normalitet afviser jeg at modtage maskine og siger, at jeg gerne vil have, at de sender den ødelagte til raperation. Nu kan jeg så vente 3 uger (hvis ikke mere) og historien kan gentage sig… Hvorfor er det, at i ikke vælger at annullere mit køb, når det nu viser sig, at være det samme problem 2 gange, og at mig og ADANO S511V-X bare ikke er skabt til hinanden?
Ualmindelig fin behandling ved returvarer
Har aldrig oplevet så ringe service før, som jeg gjorde hos harald nyborg i odense!
Jeg har i mange år, købt rigtig mange ting, hos H N uden problemer. Denne gang, har jeg købt et rejse fortelt, nyt telt fuld pris, så langt så godt. Efter opsætning første gang, bliver det regnvejr, efter 3 timer også inde i teltet, som sælges til vandsøjletryk på 2000 mm, så derfor forventer man ikke utætheder så hurtigt!!!
Ved besøg i butikken, efter hjemkomst, belæres jeg om at et telt skal imprægneres, hvor står det? jeg er kunde, ikke altvidende. Ekspedienten har meget travlt og kan ikke bruge mere tid på mig, så jeg beder om at tale med chefen, jeg fortæller ham hvad jeg mener om et nyt men utæt telt, han fremviser sine Echo sko og siger at de skal også imprægneres. Jeg ville bare gerne have vidst, at teltet skulle imprægneres før jeg købte det, jeg skal for en god ordens skyld oplyse at chefen tilbød en flaske imprægnering u b, hvis han skulle være rigtig flink mod mig, jeg lod den dog stå i butikken, så kan han være rigtig flink mod en anden.
uansvarlighed og ligegyldighed efter tilskadekomst med græsslåmaskine.
Handler ikke i HN. Servicen- og produkterne, er simpelthen for ringe.
Jeg stå i kø og vil købe en microovn.Spørger hvor de har dem hen for jeg kunne ikke finde dem i butikken.Jeg skulle bare stille mig over og vente.Så kommer der en med en mircoovn og giver den til dem der stod bag mig i køen.Og de stå slet ikke der hvor varen bliver udleveret.Så spørger jeg om hun ikke har min med også.JAMEN VAR DET TO.Der er bare styr på det.Ja siger jeg og jeg står her og venter også går du lige forbi mig og hen til et par og giver dem den mircoovn.Så jeg stå bare og venter for sjov.Så siger jeg hvad fan er det for noget jeg stå først også giver du den til dem som stå nummer to.Så begynder hun at diskutere med mig om tid og hun kan da hente en mere.Tro du jeg stå her for sjov og venter.Nej så giv mig bare mine penge igen så.Det kan jeg så ikke få lige der,Der kommer en og snakker med mig.Gu gør det da ej.Der kom en og udbetalte mine penge og jeg var lidt oprørt så man begynder næsten også at diskutere med ham også.Så her står man kun og venter og får ikke det man betaler for det giver de sgu bare til andre.Sikker da en føj service der føres der.Snak ordenlig ja men så sør for den service man betaler for.OG DISKUTERE IKKE MED KUNDER.
Bestilte d. 25/3 en palle træpiller, da jeg var ved at løbe tør. Der stod på hjemmesiden, at varen var på lager og der var op til 10 dages levering. De 10 dages levering huede mig ikke rigtigt, men jeg tænkte, at så galt gik det nok ikke, og hvis det gjorde, så kunne jeg hente nogle enkelte sække (min bils bagagerum kan kun rumme 3 sække). Den 5/4 rykkede jeg for pillerne, og fik svaret, at jeg ville få leveret pillerne d. 12. eller 13. april. Leveringstiden var desuden ca. 10 dage. Jeg svarede, at der stod op til 10 dage på hjemmesiden, så ca. 10 dage var en løgn. Jeg fik svaret, at efterspørgslen var enorm. Da jeg spurgte om kompensation, fik jeg at vide, at jeg kunne få 300 kr. Torsdag og fredag gik. Ingen piller. Da jeg igen rykkede, fik jeg at vide, at pillerne ville komme mandag. I dag er det mandag. I morges gik fyret ud på grund af mangel på piller. Der var nogle piller, som hang op ad siden, som jeg kunne banke ned. Fyret kører stadig, men pillerne drysser langsommere og langsommere, og temperaturen i radiatorerne falder. Jeg har ringet til Kundeservice, men de kan tilsyneladende ikke finde ud af, om jeg får pillerne i dag (eller også tør de bare ikke sige, at det gør jeg ikke). Jeg har også ringet til Danske Fragtmænd (som ifølge hjemmesiden kører med godset) og til DSV (som Isabella i kundeservice mente kørte godset). Danske Fragtmænd havde ikke noget gods til mig, og DSV Kører slet ikke den slags gods for Harald Nyborg. Klokken er nu næsten 15.30. Jeg talte sidst med Kundeservice kl. 14.55. De ville ikke give mig navnet på fragtfirmaet eller telefonnummeret, men sagde, at der da stadig var håb. Fragtfirmaet kørte vist til kl. 16. Her kl. 15.30 har jeg lige modtaget en opringning fra Isabella, som sagde, at pillerne ville blive leveret i dag inden kl. 18. Jeg retter lige mit 1-tal for service op til 3.
Fortsættelse af min tidligere anmeldelse. Så blev min sidste optimisme dræbt. Min tro på mine medmennesker er totalt død. Klokken er nu blevet 18.30. Det lader til at Isabella fra kundeservice blot sagde til mig, at mine træpiller ville ankomme inden 18, for at forhindre mig i at ringe igen. Kundeservice lukkede klokken 17, og jeg har ikke modtaget nogle træpiller. Jeg har været ude for at købe andre steder, men alle har udsolgt. Fyret er løbet tør for piller, så vi ser frem til en kølig nat. Tak, Harald Nyborg. Jeg ville egentlig gerne fjerne mine stjerner for service, men det kan man åbenbart ikke i en 2. anmeldelse.
Kunderservice er som det skal være. Intet udover det sædvanlige, dog er jeg mere i Harald Nyborg for deres konkurrencedygtige priser.
Jeg er er altid tilfreds med Harald Nyborg. God service, gode priser, og gode medarbejdere der er opdaterede på de nyeste trends.
Det var faktisk vores ejendomsmægler i København der i sin tid anbefalede at vi købte vores tag hos Harald Nyborg, og det var vi smadder tilfredse med!
Jeg er en gør det selv mand af hjerte, men har flere gange måtte gå forgæves hjem fra Harald Nyborg. Slukøret og trist.
Jeg har som udgangspunkt været tilfreds med hvad jeg har fået fra Harald Nyborg. Der er et stort udvalg, priserne er fornuftige, og service er som man må forvente.