7 Anmeldelser
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Tilføj din anmeldelse
  1. Svar
    Luciano Bellacci januar 22, 2016 at 8:14 am
    0.5
    Service
    10
    Pris
    10
    Samlet vurdering
    10

    Skidt behandling og mangel på information

    Har Internet fra Stofa, da jeg desværre ikke har andre muligheder iom. andre udbydere ikke kan levere i mit område. Jeg fik en pris på 249 kr, da jeg oprettede mig, men jeg blev desværre ikke informeret om, at prisen blot var en såkaldt opstartsrabat, der kørte et par måneder. Herfra blev prisen 299 kroner om måned for en 40/5 forbindelse.

    Ud over manglende information omkring priser og hastigheder blev jeg også opkrævet et faktureringsgebyr – altså et gebyr, som skal betales for at betale din regning. Årsagen er angiveligt, at man betaler dette, når man ikke er tilmeldt betalingsservice. Uheldigvis har jeg fra dag 1 været tilmeldt betalingsservice, hvilket Stofa ikke har kunne konstatere, om var korrekt.

    Korrespondancen med stofa foregik over mail i en uges tid, da der typisk går 3 hverdage, før Stofa kan finde tid til at svare. Svaret fra dem var så, at det var ærgerligt med den forkerte information, jeg fik i starten vedr pris, men at de ikke vil gøre noget ved det. Ift faktureringsgebyret – altså det jeg skulle betale for at betale min regning – kunne de som sagt ikke konstatere, om jeg var- eller ikke var tilmeldt betalingsservice, og måtte derfor tage den beslutning, at beholde de 34 kroner, da de åbenbart ikke havde fantasi til at forestille sig, at de kunne lave fejl..

    Dertil kommer så det generelt ringe internet, som jeg desværre må leve med. Der er tale om DAGLIGE udfald, lag og tidspunkter, hvor jeg ganske enkelte ikke kan finde mit wifi, på mine enheder.

    Det er, i mine øjne, en rigtig uheldig oplevelse, jeg har haft med Stofa. En oplevelse de så nemt kunne gøre noget ved, men desværre ikke ønskede.

    Fordele: desværre ingen
    Ulemper: manglende info, pris, support, hastighed mm.
    Helpful(4) Unhelpful(1)You have already voted this
  2. Svar
    Pernille Boström november 7, 2016 at 4:43 pm
    0.5
    Service
    10
    Pris
    10
    Samlet vurdering
    10

    Forfærdelig oplevelse hele vejen igennem. Vi havde Stofa igennem 2,5 år i vores tidligere lejlighed, da vi ikke havde andre muligheder. Internettet fungerede aldrig ordentligt, og der var udfald flere gange månedlig, hvor vi havde hele dage uden net og tv.

    Nu er vi så flyttet, og det er den samme historie igen, vi kan kun vælge Stofa. Vi varslede flytning af vores net lang tid i forvejen, men stadig intet held.. vi har nu boet her en uge uden internet og tv! Vi betaler selvfølgelig for det, vores penge tager de gladeligt imod, men der er ikke nogen service eller vilje til at løse problemet. Vi er i kontakt med dem hele tiden, og gang på gang lover de, at problemet vil være løst dagen efter. Jeg arbejder med store video og billedefiler, disse kan jeg ikke sende uden ordentligt internet, hvorfor jeg er sindssygt presset og meldte vores flytning så længe i forvejen.

    Kan du UNDGÅ STOFA, så gør det! Det er den mest uprofessionelle virksomhed jeg nogensinde har oplevet. Der er absolut INGEN VALUE FOR MONEY!!

    Fordele: INGEN
    Ulemper: ALT FOR MANGE!!
    Helpful(3) Unhelpful(0)You have already voted this
  3. unne jeg gi minus stjerner, så gjorde jeg det ! Jeg opsagde mit Stofa 31/7-2016. Jeg ringer til Stofa, spørger og vi har nogle mellemværende, jeg får af vide at jeg har 1 regning tilbage, og når den er i 0, så er vi kvit!! Jeg betaler min sidste regning, og er nu overbevist om at jeg nu har lukket for det kapitel. Kort efter modtager jeg en regning på lige godt 3000 kr !!! Jeg ringer til Stofa, og de beklager fejlen. Så går der en god mdr. så modtager jeg endnu en regning. Jeg ringer IGEN til Stofa, og de beklager endnu en gang!!! Dælme om jeg så ikke modtager endnu en regning, jeg ringer endnu en gang og de beklager fejlen for 3. gang !!! MEEEEEENNNNNNNNNN…………….det slutter sørme ikke her !!! I januar 2017, modtager jeg ENDNU en regning, denne gang på 185kr. Jeg lægger regningen fra mig, da jeg er overbevist om det er en fejl. MEN NEJ!!!! Jeg modtager nu en regning med rykkergebyr!!!Jeg ringer op til Stofa, og her får jeg af vide at jeg skylder for 5 film , der er lejet på boksen i sommeren 2016 !!!! Nu er jeg rigtig godt vred….. Jeg har haft ringet til Stofa 4 gange i 2016, spurgt dem om jeg skyldte dem nogle former for penge ? svaret har hver gang været NEJ !!!!! Jeg får af vide at kundeservicemedarbejderen , at de ikke kan kreditere min regning, og nu har de “da været så venlige at fjerne rykkergebyr” Hold nu da op !!!!! JEG KAN IKKE ANBEFALE NOGEN SOM HELST AT BLIVE KUNDE VED STOFA!!! det kan simpelthen blive en meget meget dyr omgangat være kunde der!

  4. 2.3
    Service
    40
    Pris
    60
    Samlet vurdering
    40

    Vi havde Sotofa i 3 år, med blandede oplevelser. ¨
    Hastigheden var god, men deres support/service var lidt træge at have med at gøre.

    Fordele: Hurtigt internet
    Ulemper: Tung service og lange svartider
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  5. 0.65
    Service
    10
    Pris
    20
    Samlet vurdering
    10

    Få alt på skrift, da de efter min mening ofte er lidt for smarte i telefonen og ikke altid kan huske de aftaler man har lavet. Deres medarbejdere har heller ikke altid adgang til tidligere korrespondance mellem virksomheden og en selv, så de udskyder processen.

    Fordele: Ok hurtig internet.
    Ulemper: Listen er for lang til dette felt.
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  6. Svar
    Johnny Torben Bjerring november 21, 2019 at 11:25 am
    0.8
    Service
    10
    Pris
    40
    Samlet vurdering
    0

    Virkelig dårlig kundeservice og produkter
    Jeg har været en tvungen kunde af stofa i over 3 år, da vores tidligere udbydere valgte at sælge deres fiberlinier til Stofa. I den tid har jeg haft virkelig mange dårlige oplevelser, og de dårlige oplevelser har været langt flere end de gode.

    I den første periode vi havde stofa fik vi ikke nogen regninger til at starte med, og da vi endelig fik en regning, så var den tårnhøj fordi den selvfølgelig indeholdte den periode som vi endnu ikke havde betalt.

    Regningen var samtidig forkert og højere end den skulle være, da de, selvom lovet, ikke havde givet os den samme pris som ved tidligere udbydere. Dette tog næsten en time i samtaler med dem før vi fik det rettet til. Ud over dette så fik vi af medarbejderen lov til at dele regningen op over 3 gange. Dette fik vi endda en bekræftigelse på. 3 dage efter første afdrag var betalt(TIL TIDEN), så blev vores internet og tv lukket med begrundelsen, at regningen ikke var betalt. Jeg ringede ind til dem og de påstod, at en sådan aftale kan man ikke lave. Da jeg så endelig havde skabt mig nok til dem og fået fat i afdelingschefen, kunne jeg sende ham den mail jeg havde med bekræftigelsen. Han sagde surt, at de ikke lavede sådanne aftaler men når vores medarbejder havde gjort det, så var de nødt til at overholde den. disse samtaler lå på den gode side af 4 timer af min tid.

    Jeg har gentagne gange oplevet, at få forkerte regninger. Tjenester jeg har opsagt blev ved med at figurere på regninger. Tjenester som skulle følge med fra tidligere udbyder blev opsagt.

    Hver gang jeg har skulle i kontakt med stofa, har der været over 30 min. ventetid på deres telefon. Deres chat har jeg idag været i kontakt med, og de bad mig om at ringe ind…. hvorfor så have en chat????

    Jeg skifter udbyder så snart der er nogle andre der tilbyder fiber i vores område, og så vender jeg ALDRIG tilbage til stofa igen!

    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this
  7. 0.65
    Service
    0
    Pris
    40
    Samlet vurdering
    0

    Hej Stofa,
    d. 31.08 kl 14.04 ryger internet forbindelsen igen (sker ca hver anden måned!)
    15:43 ringer jeg ind og melder fejlen, det tager omkring 45 min før jeg får at vide i vil fabriksindstille jeres router hos mig og det kan tage lang tid i tror stadig ikke på mig da jeg gentagne gange siger det er jeres DHCP der ikke fremsender en WAN IP.
    17:05 ringer i tilbage hvor jeg igen kan påpege det samme i vil vende tilbage nu vil i gøre noget andet der blev nævnt “Tvinge jeres router” og det tager åbenbart endnu længere tid
    18:05 i ringer og giver op der intet i kan gøre men hun havde oprettet en sag på problemet HURRA! det tog kun 4 timer fra fejlen blev registreret. Jeg bliver lovet at opkald inden kl 21 med status samt om jeg kan regne med at arbejde hjemmefra med internet i morgen!
    20:41 jeg ringer op da jeg igen kan se man “glemmer” kunden efter 23 min ventetid kommer jeg igennem hvor jeg endelig får fat i en som oplyser mig det noget i har vist siden 15-16 tiden!!!! og jeres tekniker har arbejdet over for at fixe det og det var altså fixet for en time siden?!! Jeg skal bare lige genstarte jeres router.. Det var jeres WAN IP som igen havde låst sig fast..

    HVAD FANDEN I SØREN sker der for jeres kommunikation og hvordan i holder jeres kunder for NAR hvor svært kan det seriøst være at sende en drift meddelelse ud om problemet og derefter sende en ud så snart fejlen er rettet da i tydeligt ikke prioritere at informere jeres kunder ved at holde det der blev lovet med et tilbagekald med status!!
    Jeg imødeser et svar samt kompensation for min tid da jeg brugte omkring 2-3 timer bare for at få jer til at kigge på jeres lort.

    Fordele: Internet sommetider Godt hvis du er old school og skal se rigtig tv
    Ulemper: Service Uptime Teknisk kunden Dårlig netværk
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this

Anmeld virksomheden

Dine samlede point