11 Anmeldelser
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Tilføj din anmeldelse
  1. We recently moved from Emdrup to Valby hoping that internet and TV signal will be better, unfortunatelly it’s even worse. We cannot even change the suscription because the whole bluiding has the agremmnet with YOUSEE. We have to call everytime to service so they can help fixing the problem. SO SO BAD WITH YOUSEE.

  2. – Bestiller YouSee TV fuldpakke og 300/60 internet 1. april på ny adresse.
    – Får at vide det virker inden d. 15. april (15 dage for at trykke på en knap? Øhhh ja okay)
    – Modtager router og en “tillykke med dit internet”-mail, øh hvilket internet?
    – Modtager regning, få nu lige fikset jeres del før i prøver at tage mine penge ikk?
    – Ringer ind flere gange og spørger om man kan få det lidt hurtigere nu jeg har været kunde i over et år. Får at vide at det kan jeg ikke, for fuck de loyale kunder ikk? De lover mig at jeg får internet og TV d. 15.
    – en medarbejder sviner mig til og ender med at sige “Take it or leave it” fordi jeg er utilfreds.
    – Sender en klage, modtager et standard svar jeg ikke kan bruge til en skid. At svine kunder på det groveste er tilsyneladende kutyme hos YouSee. Lad hende prøve og gøre det til mit ansigt næste gang og lad os se hvad der sker.
    – Ringer ind i dag 15. april og får bekræftet at tekniker kommer. (4 medarbejdere har bekræftet datoen)
    – Tekniker har pludselig ikke en eller anden nøgle, øhh okay?
    – Får at vide jeg kan hente et trådløst TDC USB internet i en TDC butik som plaster på såret så jeg har internet i weekenden.
    – Kører hele vejen til TDC butik og henter USB internet.
    – Sætter USB i og installerer.
    – Lortet virker ikke, ingen internet adgang efter forbindelse.
    – Sidder nu uden TV eller internet efter 15 dage og tonsvis af spildt tid pga. YouSee ikke har den fjerneste anelse om hvad de foretager sig.
    – Undrer mig over hvad deres næste undskyldning eller søforklaring er.

    0/10
    Ville ikke engang anbefale det her amatør sjusk til min værste fjende.

  3. Jeg havde bestilt bredbånd for 3 uger siden. Modtog mail om at mit modem var ankommet og jeg kunne sætte den til + aktiver den. Aldrig set skyggen af den.

    Haft utallige opkald til support de sidste uger for at høre nærmere om det, og blot fået af vide det nok skulle komme inden for et par dage. Det er altså snart 2 uger siden nu- og intet ankommet.

    På selve dagen hvor teknikker skulle ankomme, som aftalt for 14 dage siden. Dukker han slet ikke op. Jeg ringer igen til support, og får af vide han slet ikke har mit nummer. Som iøvrigt står angivet på yousee. Men han kunne evt. komme onsdag eller torsdag og se på det. Mit modem er heller ikke dukket op i løbet dagen.

    Jeg vælger at stoppe det abo. som jeg heldigvis aldrig nåede at få hos Yousee. Det kan da kun volde problemer i fremtiden når man som ny kunde skal opleve dette allerede 3 uger inden man kan gøre nytte af det bestilte produkt.

    Vil og kan aldrig nogensinde anbefale yousee som udbyder.

  4. Svar
    Anne Katrine Egsvang oktober 5, 2016 at 9:10 am

    Mi kæreste og jeg har haft problemer med yousee fra dag 1 vi fik tv/bredbånd abonnement.
    Internettet skulle have en bestemt hastighed, som det ikke havde.
    Vi endte, efter mange samtaler med support, med at få bestilt en ny router hjem.
    Routeren dukkede aldrig op, og vi har måtte bruge ethernet kabel altid.

    Så begyndte yousee at trække nye penge Fra vores konto. Da vi ringede og spurgte hvad de trak penge for, kunne de ikke sige hvad det præcist var, og vi er selv sikre på, at de penge er trukket ved en fejl.

    Vi havde ydermere problemer med regninger, som blev ved med at dukke op, selv de var betalt. Og vi endte med at blive sendt til INKASSO 2 gange pga af deres fejl.

    Hver gang vi ringer, lover yousee at fikse problemet og sende en bekræftigelse per mail. Men efter et halvt år er problemet ikke løst, pengene er ikke leveret tilbage, og der er aldrig kommet en bekræftigelse per mail.

    Vi er efterhånden blevet så træt af besværet, at vi lige nu forsøger at opsige vores abonnement.
    Men yousee ved ikke en skid, og kan simpelthen ikke slette os fra deres system, fordi de har så meget rod og lort, at medarbejderne ikke kan finde hoved og hale på noget af det.

    Sådan som det ser ud nu, kommer vi ikke af med yousee. Det kan da ikke passe? Hvem behandler ens kunder sådan?

  5. Det mest ustablie lorte net du kan få.
    Jeg har haft flere teknikere ude fordi mit net forsvinder flere gange om dagen. Dog kun 1 – 2 min. Men stadig pisse irriterende, når man som mig er gamer og stor forbruger af ens PC osv.
    Hver gang de har været ude kommer de med en dårlig undskylding om at det har noget med nogle stål rør i jorden at gøre som forstyrre forbindelsen. COME ON!
    Vi lever i fucking 2017. Sådan noget pis burde enhver idiot der vil arbejde i elektronik branchen squ kunne fixe eller have opfundet noget til at forhindre.
    Men sidder nu her efter 2 år og det er stadig det samme problem….
    Derudover har i en elendig kundeservice.

  6. Jeeezzz,
    Nu har jeg ringet og ventet ( I meeeeget langt tid) til Yousee, fordi de har lavet et eller andet rod med vores abbonement. Det er endnu ikke lykkedes mig at finde frem til mit korrekte abonnement.
    Jeg undrer mig over studenternes (eller hvad det nu er som sidder ved telefonerne) utrolige uvidenhed og handlekraft. Jeg undrer mig også over, at en så stor mastodont, har så få linier åbne…..
    Det er på tide skifte…..

  7. 0.5
    Service
    10
    Pris
    10
    Samlet vurdering
    10

    DEN MEST FORFÆRDELIGE VIRKSOMHED DU NOGENSINDE VIL OPLEVE, DE SENDER DIG 2 REGNINGER OM MÅNEDEN DER ER LIGE MISVISENDE, FUCK JER YOUSEE JEG HÅBER I DØR

    Fordele: Små ludere
    Ulemper: Alle sammen
    Helpful(10) Unhelpful(3)You have already voted this
  8. Svar
    Selcuk og Christina orman juli 25, 2018 at 6:03 pm

    Det ringeste gang lort efter YouSee skiftet ud med TDC, har haft TDC i omkring 10år uden problemer. Set skal bare ud det lort, tv, internet mobil osv..

  9. 0.5
    Service
    10
    Pris
    10
    Samlet vurdering
    10

    Man skal aldrig nogensinde taste 5. Så får du fat i opsigelses afdelingen. De er enormt hidsige og meget ubehøvlet der.! Så er i advaret. :/

    Hvis man prøver, at forklarer dem noget i kundeservice, virker det til at de forstår hvad man siger, men alligevel bliver deres fejl aldrig fikset. Hvis man spørg om man kan få en bekræftelse, på det der er blevet talt om, kommer den aldrig. Virkelig dårlig service hele vejen igennem. Ikke et selskab jeg vil ønske for nogen.

    Fordele: Ingen
    Ulemper: En hel del.
    Helpful(4) Unhelpful(0)You have already voted this
  10. 0.5
    Service
    10
    Pris
    10
    Samlet vurdering
    10

    ALT for dyrt, til den ringe service man får.
    Men flå en DET kan de 🙁
    Har sendt deres LORT retur, alligevel bliver jeg opkrævet over 3000kr, i påstand om at de ikke har modtaget det 🙁
    FUCKING uduelig møgsvin!!!!

    Fordele: INGEN
    Ulemper: ALT!!!!
    Helpful(2) Unhelpful(0)You have already voted this
  11. 0.5
    Service
    10
    Pris
    10
    Samlet vurdering
    10

    Jeg har igen og igen undret mig over at denne virksomhed kan overleve – administrationen er i bund og uorganiseret og deres produkter er fejlbehæftede med jævne mellemrum, det gælder dårlig mobildækning, internet, herunder oprettelse af mail (tog et år), står stadig som kunde på min gamle adresse selv om jeg har ringet flere gange om det, mine mails bliver ikke besvaret, bedst som man ser “startforfra” forsvinder programmet, samme er sket med film som bare stopper før de er slut og tilsvarende med Yousee musik

    Fordele: Kunne få TV via tlfstik (når det altså virker)
    Ulemper: Får stadig breve til dem der boede på min adresse for mere end tre år siden - har kontaktet Yousee adskillige gange for at få det stoppet, det sidste råd jeg fik var at rive brevene istykker
    Helpful(0) Unhelpful(0)You have already voted this

Anmeld virksomheden

Dine samlede point